Heeeeejjj!!!
För PR ja PR, Ja PR kan dricka sprit!! :) Bea och Jag (Hilda) har insett att vi är awesome på att göra shottar!! :) :)
Nu skriver Nirvning:
Föööör jag e Awesome! Jag har just satt en kaos årta i irving ansikte- det va aaaas kul. Gör det lova!!! Det bästa var att han blev heeelt vit av grädden i ansiktet!! :) Woohooo ( jag vill inte ATT Irving ska hämnas).Busar ååå bus..
 
Ni har vi lite frågestund men jag träffa K6-are i kulan :) Mia hon var på toa
Mia kan inte stava till chansning, eller det ser dumt ut :O
Nu tror jag allt ni vill höra en sång/ett rim för jag sjunger så fiiint!! :)
 
*host* ( låten är fin men den heter  " la der svinger la det rockenroll")
 la der svinger la det rockenroll
När kjelle och kvasten är i en sång
la la laa lalla laaa
 la der svinger la det rockenroll roho holl
laa naaaa haaa hästkontroll.
 
Men kjelle gillar inte oboy, men hey kvasten kör utan kontroll
 la der svinger la det rockenroohoohoooll
 
nu är det slut för denna gång :)
 
Hej då!
Ha ett bra knoolll... :)
<3<3 LOL xoxo
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej