Efter lite akut tråkighet så var det dags för mig att också vara med på lite saker. Så Jag drog med mina mestadels bakfulla Häksare ut i skogen för att leka lite och grilla. Och nog hade de saknat mig. Gamas kille Johan var nog kramigast av alla, han höll på i 15 min och var jättesvår att få att sluta.  För övrigt skrämde pyrot slag på hela närområdet med sina närakärnvapensmällare som de kastade lite här och var.
Men vi kom alla tillbaka helskinnade fast kanske lite lerigare än när vi åkte ut. Efter en lugn, läs skittrist, sittning med okryddad mat gick vi lugnt tillbaka till ris och kastade popcorn på varandra. Vi detta tillfälle började jag inse att mina kära häksare inte riktigt var lika peppade som jag. Härchel var borta, Gamas var borta, Kvasten borta, Irving sov, Hilda och Bensen var inte där heller. Endast Grelber var fortfarande vid min sida. Vid 10 drog vi till fest för att spela guitarhero samt spring med bungylinor fastspända på våra ryggar, nivet sånt man gör när man festar, Men när köerna blev för långa så var det dags även för grelber att dra. SÅ vid 12 stod jag utanför kårhuset alldeles allena och hela mitt häks var borta.
När jag för en gång skulle e med så vill ingen annan festa med mig. Som tur var så kunde jag ringa mina trogna vänner som satt på andra långgatan där jag för övrigt tog ut alla mina aggressioner som jag byggt upp under min ensamhet på en kille som inte hade vett nog att förstå att man inte längre får röka inomhus.
En bra kväll.

2 kommentarer

Gamas

02 Apr 2009 14:12

Hahahha..

Grelber

03 Apr 2009 00:28

Klaga inte, du fick iallafall ett kvart i två ragg. Själv satt jag och sov på den obekvämaste platsen i hela bussen!

Kommentera

Publiceras ej