Igår var det utiskogen. Gamas, Nirving, Irving, Härchel, Grelber och Kvasten tog bussen ut i tjotahejti tillsammans med en mängd andra PR-föreningar för att dricka vin och ha kul tillsammans i leran. Vi lyckades bland annat med bedriften att bygga den SNYGGASTE och GRYMMASTE pyramiden på KAOS station samt att vara den enda föreningen som fick köra äggstafett. Äckligaste någonsin men videobeviset finns hos Carl i KAOS för alla nyfikna själar som vill se... Vår innovativa lösning på att ha minst antal händer och fötter i borde även ha genererat en stor mängd pluspoäng hos PUasparna med tanke på mängden alkohol vi hade i blodet.

Allt som allt var det en trevlig dag ute i skogen. Bussresan tillbaks till Chalmers genererade även den en hel del skratt tack vare KAOS Per som var på sitt allra fullaste och trevligaste humör och som uttryckte sin kärlek till HÄKS och Gamas x-antal gånger. ;) Tack Per...

Sittningen senare på kvällen var väl inte den bästa som vi i HÄKS gått på under vår relativt korta men oerhört intensiva som HÄKSare. Men alkoholen från dagens tidigare strapatser hade börjat sakta ge med sig och tröttheten infunnit sig så en efter en så lunkade vi sakta hemåt förutom Grelber som satte sig på en buss till Trysil tillsammans med Hilda.





Och imorgon är det ATH... Iförd väldigt skitiga hängslen. Vi får se hur det går...

Kramas med Gamas.

4 kommentarer

Irving

01 Apr 2009 19:16

Åh nej! Jag kom minsann inte hem... Jag däckade tidigt och trevligt i skrubben men blev tydligen inburen i risjerk eftersom det var där jag vaknade upp..... För övrigt ett mycket roligt arr.. lätt att vi ska dit igen nästa år... :D

Gamas

02 Apr 2009 14:12

Irving, ris är ditt hem! ^^,

Grelber

03 Apr 2009 00:26

Det var bara jag och rikard som var tillräckligt hardcore för att klara av utiskogen, vi var ju tom några timmar på festu :)

Irving

09 Apr 2009 15:34

Hah! Skulle inte jag vara tillräckligt hardcore för utiskogen!

Jag hade fan festat två nätter i rad och sovi max fyra timmar båda nätterna!! Och Jag klara minsann hela utiskogen...

(btw.. en ölchef klarar inte riktigt kritik när det kommer till sådana punkter... )

Kommentera

Publiceras ej