Hallo,
Nu har vi officiellt gått på!! Whoohooo det känns grymt och gårdagen var grym! :)
Pubrundan gick bra och trots att den var på en fredag gick det mycket bra, mycket folk men väldigt skoj. De tre sista timmarna satt jag typ i mellanbaren så det var bra. Efter städningen och allt blev det efterfest i risjerk!!!
Fick lära känna både EKAK och de nya kaosasparna lite bättre idag, det var kul. Jag har även hittat ett ord som är väldigt bra som användes x antal gånger så säg det högt nu: MEEEEHHHHHH med en förvånande ton :D Bra jobbat.
Alla var allmänt glada och använde meeehhh mycket :)
När jag skulle hem så hade jag inga nycklar till ris så jag kunde inte låsa :( Bensen fick låna Kvasten-11 nycklar men det tog en timme och jag var sur/trött/arg. Fick sitta i Risjerk i en timme medan kaos låg och sov i soffan. När vi äntligen kom iväg så åkte vi spårvagn och fast jag och lille bensen satt och prata lyckas hon somna på spårvagnen så när den svänger flyger hon ut i gången. Tur för henne att jag höll i henne :)
På tåget hem när jag somnat till några gånger och sedan vacknat i panik ringer jag bensen men hon svarar icke... Hon har somnat på spårvagnen.
Snart ska jag lägga mig, om det är står lite konstigt så beror det på att jag inte orkar läsa igenom det eller något men njut av bilderna annars ;)
// En mycket trött Hilda-12
Kaos och asp var trötta men snälla! De satt och vänta på mig tills en lite bensen kom och kunde låsa till risjerk.

Kommentera

Publiceras ej